من و زندگی
 
   

 

من و زندگی
 

عرفان احمدی

سلام... خیلی خوش اومدین... قدم رنجه فرمودین... امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد...راستی!نظر یادت نره هااااا
erfan.ahmadi71@gmail.com

» آذر 1391
» آبان 1391
» مهر 1391
» زنده باد زندگی
» داستان های حکمت آموز
» دینی - اجتماعی - فرهنگی
» علمی
» کامپیوتر
» غیر کامپیوتر
» آهنگ بی کلام
» غمگین
» شاد
» آهنگ با کلام
» صرفا جهت خنده
» IQ Test
» دیالوگ های ماندگار
» عمومی
» مشاهدات روزانه من

» پروفایل من
» حمل و ترخیص خرده بار از چین
» حمل و ترخیص چین
» جلو پنجره اسپرت
» الوقلیون
» ده نکته آموزنده از تشبیه انسان مومن به آیینه
» دوست واقعی کیه!!!
» موسیقی بی کلام شماره (3): زیبا و دلنشین
» موسیقی بی کلام شماره (2): غم انگیز و زیبا
» بعضی ها هستن ...
 

قبل هر کاری یه نگاه بندازید... (پست ثابت) سه شنبه 18 مهر 1398برچسب:,
 

 به نام اون که اگه حکم کنه همه محکومیم...

 

سلام می کنم خدمت همه عزیزانی که از

وبلاگم بازدید می کنند می خواستم چند

موضوع رو در ابتدا بگم:


1. سعی می کنم مطالبم تو وبلاگ

خود نوشت و شرح مشاهدات روزانه از

زندگی باشه...

 

2. از پست های زیبایی که افراد در سراسر

Internet می گذارن هم در وبلاگ استفاده

خواهد شد زیرا معتقدم زیبایی ها

 (نوشته های زیبا ٬ عکس های زیبا ٬ ... )

باید آنقدر تکرار بشه تا در اصطلاح

"ملکه ذهن " همه بشه...

 

3. من سعی دارم وبلاگم تک بعدی نباشه و

بخش های مختلف زندگی علمی٬اجتماعی٬

فرهنگی٬دینی و ...رو در بر بگیره...

(سعی می کنم وبلاگم هر روز آپدیت بشه...)


4.مهم: حتما اگه از پستی خوشتون اومد یا

در نقطه مقابل به اون پست انتقادی داشتید

خواهشن در هر دو صورت نظرات خودتون رو

بگید و برای انتقادات سازنده تون هیچ مرزی

قائل نشید...

به قول معروف:

 

 " عیب مان را به ما بگویید ٬ تعریفمان را

به دیگران..."  

                                                  

             

 



 



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت23:42---2 اسفند 1391
سلام...

به وب منم یه سربزن....

نظرم بده...


زینب
ساعت1:51---20 بهمن 1391
سلام آقا عرفان ؟خانواده خوبن؟ چه خبر بارون میاد؟

زعفرانی
ساعت11:17---11 آبان 1391
موفق باشی. اما با وجود تصویر پس زمینه نمیشه مطالب رو خوند. فکری به حال چشم ضعیف ما بکنید!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

 
 

» عرفان احمدی
» روانشناسی
» بید مجنون
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و زندگی و آدرس erfan.ahmadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  RSS 2.0  
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 34901
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

Weblog Themes By Blog Skin
 

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ